מה הם היתרונות של סרט תדמית?

בעלי עסקים וחברות נדרשים להקצות משאבים ניכרים לפרסום ולשיווק על מנת לעמוד בתחרות, לשמור על לקוחות קיימים ולייצר לקוחות חדשים. הצורך לפרסם ברשת כבר ידוע וברור, אולם, מהי הדרך האפקטיבית ביותר לעשות זאת? סרט תדמית הוא ללא ספק אחד מכלי השיווק היעילים שתוכל להשתמש בו, ובמאמר הבא נסביר מדוע.




מקסימום מידע במינימום מאמץ

לקוחות פוטנציאליים המבקשים למצוא מידע על מוצר או על שירות, ירצו לקבל כמה שיותר מידע, במהירות וללא מאמץ. לקוח שיצטרך לבחור בין צפייה בסרט תדמית קצר לבין קריאה של טקסט ארוך ומפורט – יעדיף לראות את הסרטון, שכן כך יקבל מידע רב יותר, ויזואלי, ורבלי ואסוציאטיבי, במהירות ובקלות.
תפוצה גדולה יותר
סרט תדמית המופץ ברשתות החברתיות יכול לזכות לתפוצה גדולה מאוד במינימום זמן והשקעה. המסר השיווקי שלך, כאשר הוא טמון בסרט תדמית, יכול להגיע לאנשים ברחבי העולם ולגרות אותם לפנות לאתר שלך על מנת לקבל מידע נוסף. מנוע החיפוש של  YouTube הוא השני בגודלו, ורק מנוע החיפוש של Google נמצא לפניו ברשימה. בנוסף לכך, בתוצאות החיפוש מופיעים יותר סרטונים, והסיכוי להקלקה גבוה יותר כשמדובר בסרטון מאשר טקסט. להבדיל מטקסט הנמצא באתר הבית שלך, סרט המופץ ב YouTube יגיע ללקוחות פוטנציאליים בדרכים רבות ושונות, וימצא דרכו לקהלים רחבים.
סרט תדמית בדף הנחיתה
כאשר מדובר בלקוח המחפש את השירות או את המוצר אותו אתה משווק, סרט תדמית בדף הנחיתה יספק לו מידע רב בזמן קצר. היכולת להעביר אינפורמציה בסרטון קצר היא גבוהה לאין ערוך מאשר בטקסט. סרט תדמית מקצועי העשוי היטב ייתן ללקוח את המידע אותו הוא מחפש, יטביע חותם גדול יותר בזיכרונו מאשר טקסט כתוב ויניע אותו לחפש תכנים נוספים באתר שלך.

אודות המחבר

השארת תגובה