סרטי תדמית – העתיד של השיווק

אסטרטגיות שיווק מלוות תהליכי מכירות, מאז ימי קדם, דרך משרדי הפרסום הראשונים ועד למשרדי השיווק הדיגיטלי של ימינו. ככל שהתפתחו אמצעי המסחר והתקשורת, כך התרחבו ערוצי השיווק וקהלי היעד, ואיתם מספר המתחרים. כתוצאה מכך נבנו אסטרטגיות שיווקיות שמטרתן הצגת חברות ועסקים באופן המיטבי, לקהל קונים קיים ולקהלי יעד חדשים.
הצגת תדמית החברה באופן המיטבי
סרטי תדמית מיועדים בדיוק למטרה הזו. הם אינם משווקים את החברה אלא מקדמים את תדמיתה. בסרט תדמית מוצגים האנשים הפועלים בחברה או סקירה של הפעילות היום-יומית שלה, באריזה איכותית, מעניינת ומשכנעת – המקרבת אותה לצופים. סרטי תדמית מועלים באירועי חברה, במרכזי אירועים, במצגות עסקיות, במדיה הדיגיטלית ובקמפיינים שיווקיים. לא לכל סרטי התדמית מטרה שיווקית ישירה, ויש הפקות ארוכות יותר המיועדות למטרות עסקיות, להדרכות מוצר או לקמפיינים חברתיים.
סרטי תדמית שונים לחלוטין ממודעות פרסומת בעתונות הכתובה ובאינטרנט. הם מופקים באמצעות כלים דיגיטליים מתקדמים, זוכים לתסריט קולנועי מעניין ועוצמתי ונהנים ממגוון ערוצי שיווק מתקדמים. הסרטונים משתלבים להפליא בכל המדיות הדיגיטליות ובממשקים שלהן ומוצגים היטב בכל פלטפורמה: טלוויזיה, כלי מצגות או טלפונים סלולריים, עם טווח אפשרויות הפצה – החל ממקומיות ועד ויראליות.
סרט תדמית שהוא חוויה
משך צפייה בסרט תדמית הוא בדרך כלל כמה דקות, אך אפשר להפיק סרטי תדמית באורך מלא. הקונספט השיווקי של הסרטים שונה מזה של פרסומות ושל באנרים – הם מספרים סיפור, מציגים את החברה בכל האספקטים השונים שלה, מרתקים את הצופים והופכים אותם לשותפים לחוויה.

סרטי תדמית הם המקום בו שיווק, דיגיטל וקריאטיב נפגשים על מנת להעביר חוויית צפייה מקסימלית לצופים. המסר מועבר באופן האולטימטיבי, באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, דרך תסריט מעניין, צילומי HD, אנימציות, קריינות ומוזיקה, לצד עריכה המאפשרת את המוצר הסופי והאיכותי: סרט תדמית להצגת החברה.

אודות המחבר

השארת תגובה