האם כדאי להפיק סרט תדמית?

עסקים וחברות מוצאים עצמם מתחרים על תשומת הלב של קהל הלקוחות. היום, בעידן הדיגיטלי, נראה שהתחרות גדולה יותר מאי פעם. עם זאת, היא מאפשרת לכל עסק, קטן או גדול, לקחת בה חלק. סרטי תדמית הם דרך נפלאה להגיע אל קהל היעד המבלה שעות רבות באינטרנט – ולהפוך אותו ללקוח.
עבור אלו עסקים יוצרים סרטי תדמית?
·      עסקים קטנים בעלי מסרים רבים – עסקים רבים אינם מצליחים להסביר את מגוון השירותים או המוצרים שהם מציעים ללקוחות שלהם במשפט קצר וקולע. סרט תדמית אחד שווה הרבה יותר מאלף מילים, והוא יכול למקד ולרכז בתוכו את כל מה שהעסק רוצה להגיד ולמסור ללקוחות הפוטנציאליים שלו.
·         מפעלים תעשייתיים – מפעלים אשר רוצים למשוך אליהם לקוחות נוספים או להיות בעלי נוכחות באינטרנט, ימצאו כי סרט איכותי שיופק עבורם יצליח לעשות זאת. את הסרט אפשר לשים באתר האינטרנט של המפעל, ברשתות החברתיות ואף להשתמש בו בתערוכות וכנסים.
·         עסקים שמחפשים משקיעים – עסקים או עסקים בהקמה אשר מחפשים אחר משקיעים חייבים לחשוב מהי הדרך הנכונה להרשים אותם. כאן, סרט תדמית איכותי מספק פתרון מעולה. הסרט יכול להכיל בתוכו מסרים רבים, כולם מיועדים לבנות את המסר שמדובר בהשקעה טובה.
·         עסקים גדולים וחברות – עסקים גדולים וחברות צריכים לחשוב על העברת המסרים שלהם וכיצד יראה אותם הקהל הרחב. סרטון יכול להגיד הרבה בזמן קצר ויוכל להסביר לכל מי שמגיע לאתר של העסק, לדף העסק ברשת החברתית או לערוץ שלו ביו-טיוב מה הוא מציע לו מדוע ללקוח כדאי לעבוד או לקנות דווקא ממנו.

חשיבות סרטי תדמית בעולם הדיגיטלי
בעולם הדיגיטלי, בו כמות המסרים העוברת בכל שנייה היא עצומה, יש צורך לדעת כיצד לעורר את תשומת ליבו של הקהל. סרט תדמית טומן בחובו את יתרונותיה של מדיה שאינה כתובה: בעזרת תכנון נכון של הקונספט, צילומים איכותיים ומוקפדים, עריכה מקצועית וסאונד תואם, העסק יעביר בצורה פשוטה את המסר הרצוי שלרוב יכלול את זהותו, יתרונותיו ומגוון השירותים ו/או המוצרים שהוא מציע. 
העסק מבחינתו יכול להחליט כי מטרתו ביצירת סרט תדמית תהיה הצגת העסק, אך מומלץ לנצל אותו על מנת להניע את הלקוח הפוטנציאלי לפעולה.

אז אם כבר הבנת שהעסק שלך יכול להינות מפרותיו של סרט תדמית איכותי ומקצועי,
צור/י קשר עכשיו לקידום העסק במהירות, יעילות ולאורך זמן. 

אודות המחבר

השארת תגובה