בדיקה למצלמת Sony FS7

והיום פוסט טכני לצלמים ואנשי הפוסט שבינינו – 
לאחרונה רכשתי מצלמה חדשה מדגם Sony PXW-FS7
אחד היתרונות במצלמה זו הוא מגוון פרופילי הצבע הרחב שהיא מאפשרת, והגמישות הגדולה שהיא מעניקה להפקות שונות. החיישן שבה זהה למעשה לזה שבמצלמת Sony F5, ולכן כל מי שעבד עם המצלמה הזו ירגיש בבית עם המצלמה החדשה.
כדי לתת דוגמא לפרופילי הצבע השונים ביצעתי בחינה של המצלמה  – לראות איזו תמונה מתקבלת בכל אחד מפרופילי הצבע השונים. יש עוד מגוון עצום של הגדרות לצבע במצלמה הזו, וכמובן שלא כיסיתי את כולם. מה שכן בחנתי אלו אותם פורמטים הנותנים את המענה האיכותי ביותר להפקות מקצועיות בהן ניתן יהיה לבצע תיקוני צבע בשלב הפוסט. 
פרופילי הצבע שנבדקו הם , S-Log3, S-Log2 וכל רשימת ה HyperGammas המוכרת של Sony.
מומלץ לצפות בבדיקה באיכות 4K במסך מלא.


כמו כן ביצעתי בדיקה של איכות המקודדים השונים שהמצלמה מציעה – XAVC, MPEG HD והשוויתי אותם אל מול הקלטה במקליט חיצוני מדגם Odyssey 7Q בפורמט ProRes – בשלוש איכויות שונות אותן מציע המקליט.  מומלץ לצפות בבדיקה באיכות 1080p במסך מלא.


ועוד בונוס נחמד לאנשי הפוסט והעורכים שבינינו – 
אם אתם רוצים לבחון את התאמת מערכת העריכה שלכם לקבצים השונים שהמצלמה הזו מפיקה,
כל קבצי המקור של הבחינה זמינים להורדה ישירות מ Google Drive בלחיצה כאן
שימו לב שישנן שתי תיקיות – האחת מכרטיס ה QXD מההקלטה הפנימית של מצלמת ה Sony FS7 והשנייה מהמקליט החיצוני Odyssey 7Q.

אתם מוזמנים כמובן לשתף את הפוסט לטובת צלמים או אנשי פוסט.

בהצלחה, וכמובן אשמח לשאלות ותגובות כאן למטה.

ארבל.

אודות המחבר

השארת תגובה