1. אף אחד כבר לא רואה משהו יותר ארוך מ 2 דקות.
לצופה הממוצע בשנת 2013 יש זמן מאוד מוגבל. העבירו את המסר שלכם ב 2 דקות או פחות – והוא יודה לכם מאוד.
2. לעשות סרט קצר יותר – יעלה לכם פחות.
סרט תדמית קצר יותר, משמעו פחות זמן צילומים ועריכה – ועלויות נמוכות משמעותית. אני בטוח שהנהלת החשבונות שלכם תתמוך בטיעון הזה.
3. הסרט יכנס למצגת ממוצעת.
מצגת עסקית לא מסתכמת תמיד אך ורק בסרט תדמית. זה לא אומר שסרט לא משפר מצגת עסקית, ההיפך הוא הנכון. אבל אם הסרט קצר ולא מאריך את זמן המצגת יתר על המידה – כולם יצאו נשכרים.
4. ניתן לשלוח את הסרט בדואר אלקטרוני.
מחקרים הראו ששילוב של סרטים בדואר אלקטרוני העלה את אחוז ההמרה ביותר מ 96%.
עם נתונים כאלו, רצוי מאוד שהדואר האלקטרוני הבא שתשלחו כבר יכלול סרט.
5. הסרט חייב להתמקד במידע חיוני.
עצם העובדה הזו לא תאפשר לכם לשעמם את קהל היעד שלכם. ככה פשוט תגיעו לנקודה – סרט של 2 דקות ימנע מכם להמשיך לבלבל את המח, פשוט ככה.
6. הוא יותר קל להפקה.
ככל שהסרט ארוך יותר, כך הפקתו מורכבת יותר.
והפקה מורכבת לוקחת המון זמן – וזה כבר יקר גם במובנים של כסף, וגם בזמן שאין לכם. הפקה של סרט תדמית באורך 2 דקות תהיה מהירה באופן משמעותי, על כל המשתמע מכך.
7. הסרט יהיה פשוט יותר לעדכון.
דברים משתנים – כמו גם המוצר או השירות של החברה שלכם.
אם זה קורה, יתכן ותאלצו לעדכן את הסרט שלכם בעתיד הקרוב על מנת שהוא יישאר רלוונטי.
זה קל, מהיר וזול יותר לעדכן סרט קצר.
8. עדיין תוכלו להביא את דבר המנכ"ל.
למרות שבסרט של 2 דקות הוא יאלץ לתכנן את דבריו בקפידה רבה יותר. פשוט תגרמו לו לדבר לעניין.
9. זו חווית צפייה המותאמת לטלפונים ניידים וטאבלטים.
מסך קטן אינו מעניק את איכות צפייה האופטימלית. זה לא מאוד מחמיא לסרט, ולכן כדאי לקצר. אם אתם רוצים לקבל צפיות ממכשירים ניידים – קצרו את הסרט לפחות מ 2 דקות.
10. יש יותר סיכוי שהסרט יהפוך לוויראלי.
אין הרבה סרטונים ויראליים ארוכים. לפני שצופה מחליט שהוא רוצה לשתף סרט תדמית – הוא קודם כל יצפה בו בעצמו. יש סיכוי גדול יותר שהוא יעשה כן אם הסרט קצר. והחברים שלו – הלקוחות הפוטנציאלים שלכם – הם גם ירצו לראות ולשתף את הסרט. ואם הסרט יהיה קצר סיכויו לשיתוף והפצה עולים משמעותית. כל שעליכם לעשות הוא להביט במסך ולראות כיצד מסע הפרסום שלכם מתפתח.

אודות המחבר

blank
השארת תגובה