האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?

הכל אודות האם סרט מוצר יכול להגדיל את נתוני המכירות?

אם תמונה שווה אלף מילים, אז סרט מוצר שווה עשוי להיות שווה אלף מכירות.

בהתחשב בכך שסרטי מוצר מופיעים ב 70% מ 100 תוצאות החיפוש המובילות, ובעובדה שאחוזי הקנייה אצל גולשים שצפו בסרטי מוצר גבוהים ב 64-85%, מדובר בכח שיווקי שלא ניתן להתעלם ממנו.
והנה הסיבות:
שיטות השיווק באינטרנט עברו כברת דרך בשנים האחרונות. אנו לא צריכים להתמודד יותר עם חיבורים איטיים, טכנולוגיות לא מתאימות, או פרסומות קופצות ומטרידות. בימינו, חברות חכמות בעלות מערכת שיווק יצירתית מנצלות את תחום המדיה המקוונת על מנת להפיק את המרב ממאמצי השיווק שלהן.

כיצד לתרגם סרטי מוצר למכירות?

הדבר הנהדר בקשר לסרטים באינטרנט הוא שרוב מוחלט של האנשים מעדיף לצפות בתוכן מאשר לקרוא אותו. זה נכון כמעט לכל סוגי האוכלוסייה בכל הגילאים. מותג הריהוט אונליין StacksAndStacks.comדיווח כי גולשים באתר שצפו בסרטי מוצר ביצעו רכישה ב 144% יותר מאשר כאלו שלא צפו בהם.
חברות רבות אחרות ראו כי שילוב של סרטי מוצר וסרטי הדרכה באתר הוביל לתוצאות מפתיעות. מבקרים באתר שצופים בסרטים שוהים בו כפול וצופים במספר עמודים כפול מאשר כאלו שלא נחשפו לסרטים. בנוסף, שיתוף של תכני הווידאו בפייסבוק הצליח לשפר את הנתונים אפילו יותר.  

שימושים ייחודיים לשיווק בווידאו

על מנת לשפר את נתוני המכירות נדרש קצת יותר מאשר סתם להעלות סרט מוצר ליוטיוב או לאתר שלכם. עליכם לחשוב על יתרון מקורי אשר ישנה את חוויית הגלישה והקניה באתר. לדוגמה, סרט המדגים פריטי לבוש עם תוכן "חי" – אהבתם את פריט הלבוש שהדוגמנית לובשת? פשוט הקליקו עליו וקבלו לינק ישיר לעמוד המוצר באתר.
הדרך הטובה ביותר להפוך את סרטי המוצר שלכם לוויראליים היא לשתף את הלקוח. הקמפיין של חברת Billabongאני גולש בגלל…הוא דוגמה נהדרת. גולשים בוחרים סרט, כותבים הצהרה אישית ואז משתפים את התוכן עם חברים ברשתות החברתיות, והכל בליווי המותג. וכמובן, לפני שהגולש יכול לשתף את התוכן שאהב הוא צריך למלא טופס עם פרטים כמו כתובת מייל, גיל ומקום מגורים.

 העתיד של הווידאו באינטרנט

בעתיד נראה כאילו אנו במגמה של יותר ויותר תוכן המתואם אישית לצופה. התאמה אישית של התוכן לצופה מאפשרת פילוח מדויק יותר של הלקוחות, והתאמה טובה של פרסום. אבל לא רק התאמה ללקוח מתפתחת. סרטים יכולים להיות מותאמים בזמן אמת לעסקה ספציפית, למזג האוויר או אפילו לשעה מסוימת ביום. עד כה, התוצאות של ווידאו בהתאמה ללקוח נראות מבטיחות מאוד. במחקר שנערך בארה"ב, סרטי המוצר הראו עליה של 100% ביחס החיובי למוצר, ביחד עם קפיצה של 73% בסיכוי שהלקוח ימליץ על המוצר, ושיפור של 37% בהסתברות שהלקוח ישוב לבקר בחנות. לעסק זהו מצב נהדר – לא רק שהוא הופך את סרט המוצר ליותר רלוונטי ללקוח ספציפי, אלא גם מגביר את האפקטיביות של הסרט במקביל.

אז מה לעשות?

אז אתם בטח רוצים לדעת כיצד לשלב את כל הטכניקות הללו אל תוך תכנית השיווק שלכם? הנה מספר צעדים חשובים שכדאי לזכור:
  • קחו חברת הפקות מקצועית להפיק את סרטי המוצר שלכם. אם אתם רוצים שהסרט יחמיא למוצר, וגם ישפר את המכירות הוא צריך להיות עשוי ברמה גבוהה, אחרת אתם יורקים לבאר ממנה אתם שותים. אל תנסו לצלם את הסרט בעצמכם – פה אין קיצורי דרך.
  • וודאו כי סרט המוצר מדגיש את כל היתרונות של המוצר שלכם. על הסרט להיות ממוקד וקצר.
  • נסו לשלב את אנשי השיווק בהפקת הסרט ובהפצתו. הם ידעו כיצד להעביר את המסרים של הסרט בצורה הטובה ביותר.
  • על מנת להפיק את המרב מהסרט הפיצו אותו לקהל היעד המתאים ביותר, בזמן ובמקום הטובים ביותר.

 

 

אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו, שם תלמדו עוד כיצד אנו יכולים להפיק עבורכם סרט מוצר מנצח.

רוצים שנחזור אליכם?

כבר הולכים?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת, השאר/י פרטים ונחזור אליך!

דילוג לתוכן