ברוכים הבאים לבלוג שלנו!

בלוג סרטי תדמית ושיווק וידאו

כאן תוכלו למצא פוסטים ודיונים בנושאים של הפקות סרטים לעסקים ועל הדרך הנכונה לתכנן אותם במטרה להשיג את מטרות הסרט ולעשות בהם שימוש נכון בשיווק. סרטים לעסקים כוללים ביניהם סרטי תדמית, סרטוני אנימציה, סרטי מוצר, סרטי פרסומת לדיגיטל, סרטוני הדרכה ועוד סוגים רבים של סרטים. המכנה המשותף ביניהם הוא אחד- לכל אחד מהם מטרה ברורה לקדם מוצר או עסק מסויים. אנחנו גם נחשוף בפניכם קצת על מאחורי הקלעים של צילומי סרטים, ושל סרטים לעסקים בפרט, ועוד כל מיני תכנים מגניבים שיכולים לעניין אתכם בנושאי וידאו ושיווק באמצעות ווידאו.  תרגישו חופשי להגיב, לחלוק המידע שלכם ולשאול שאלות. קריאה מהנה!

הבלוג – סרטי תדמית ושיווק בווידאו,  נועד לתת מענה לאנשים המחפשים אינפורמציה על הפקת סרטים לעסקים, על המגמות המשתנות שיש בעולם השיווק בווידאו,
ובכלל, לנסות ולפרוס בפניך את השאלות המקצועיות איתן אנחנו מתמודדים על בסיס יום יומי. 

בין אם מדובר על התלבטויות הקשורות לקונספט ובחירת סגנון נכון להפקה, בין אם מדובר על התלבטויות הפקתיות ותקציביות ובין אם מדובר על הצורך החשוב של להתעדכן בכל החידושים הטכנולגיים הרלוונטים בתחומי הצילום, האנימציה, העריכה וכד'.  אנחנו כאן כדי לתת מענה המגיע מנסיון של למעלה מ-22 שנה.

יש לך עדיין שאלות או התלבטויות בנוגע להפקה שתרצו להפיק?

סרטון תדמית? פרסומת אינטרנטית? סרטון לכנס? סרטון אנימציה? סרטוני הדרכה? סרטון מצלום? וכן, הרשימה הזו יכולה להמשיך עוד הרבה…

אנחנו כאן כדי לשמוע ממך מה מייחד את החברה או המוצר שלך, מה חשוב לקהל היעד לדעת ולהבין ומה האמצעים עומדים לרשותך להפצת הסרטים. בעזרת הצוות המקצועי שלנו, נמצא את הדרך הנכונה והטובה ביותר להפיק את הסרטון שלך. סרטון איכותי שייצג את החברה שלך ואת האיכות אותה אתם מציעים בתחום שלכם.  

רוצים שנחזור אליכם?

כבר הולכים?

אם יש סרטון שחיפשת ולא מצאת, השאר/י פרטים ונחזור אליך!

דילוג לתוכן