סרטון אנימציה לעסק

הפקת סרטוני אנימציה למגוון רחב של תחומים

סרטון אנימציה- למה ואיך כדאי להפיק?

חברות רבות העומדות להפיק סרט תדמית שוקלות האם להפיק סרטון תדמית מצולם, או לבחור בסרטון תדמית באנימציה.
 

גם בעולם וגם בישראל ניכר המעבר לסרטוני אנימציה מקוריים ויצירתיים גם אצל מותגים גדולים וחברות בין-לאומיות וגם אצל חברות קטנות יותר מכל התחומים.

לסרטון אנימציה ישנם מספר יתרונות בולטים על פני סרט תדמית "סטנדרטי" מצולם:

  • בזמן שסרטון תדמית מצולם עשוי להיראות דומה לסרטים אחרים מסוגו, בסרטון אנימציה קל מאוד ליצור בידול ואופי ייחודי לסרטון.

  • כל סרטון אנימציה יוצר עבור הקהל משהו חדש לחלוטין – דמויות, מוזיקה, צבעים ואופי שונה מכל סרטון אחר.

  • כל אלו מייצרים עבור הלקוח מיתוג שהצופה זוכר ומתחבר אליו בקלות.

  • סרטון אנימציה מייצר עבור הצופים רגע של בריחה מהמציאות, בדרך כלל עם קצת צחוק והנאה.

  • בסרטון אנימציה אפשר בקלות להקצין סיטואציות ולהפוך אותן למצחיקות יותר, משוגעות יותר, ומפתיעות יותר.

  • באמצעות תסריט חכם, דמויות מקוריות ומוזיקה קליטה יכול סרטון כזה להפוך לוויראלי ולקבל תפוצה רחבה בהרבה מאשר סרטי תדמית רגילים.

אחד התחומים המובילים קדימה את הנושא של סרטוני אנימציה הוא התלת-מימד.

סרטי אנימציה תלת ממדיים משדרים עוצמה, יוקרה ומותירים רושם עמוק אצל הצופים. זאת בגלל האפקטים הוויזואליים המרשימים שניתן כיום לשלב בסרטים שכאלו. דברים שפעם היו שמורים רק להפקות בתקציבי ענק יכולים כיום להיכלל בסרטי תדמית מן השורה, וזאת תודות לעליה ביכולתן של תוכנות התלת מימד וכח המחשוב הזמין לחברות ההפקה.

ישנם גם נושאים שפשוט אינם מתאימים להצגה באמצעות סרטון תדמית מצולם – תחום הבריאות וגוף האדם, פיתוחים טכנולוגיים שאינם קיימים עדיין במציאות ויש צורך להציגם למשקיעים פוטנציאלים.

 

הפקת סרטוני אנימציה מהווה גם אופציה מועדפת להפקת סרטי הדרכה בנושאים שונים: בטיחות, טכנולוגיה, אפליקציות למובייל ועוד.

לכל סוג של סרטי תדמית ישנם את היתרונות והחסרונות שלו. וכמו תמיד, בבסיס כל הפקה מוצלחת עומדת הבחירה הנכונה בסוג הסרט המתאים עבור קהל היעד והמטרות אותן בא הסרט להשיג.